Zamów regenerację

Prześlij swój filtr DPF/FAP, katalizator do regeneracji.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZY SERWIS W POLSCE!

Regeneracja filtrów
DPF/FAP/SCR i katalizatorów

Profesjonalne czyszczenie z zastosowaniem metody hydrodynamicznej

Technologia oraz rozwój

W Bosch Service Pawlik wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie do regeneracji podzespołów zarówno diesla, jak i benzyny. Nasza specjalność to hydrodynamiczne czyszczenie filtrów DPF/FAP i katalizatorów. Metoda ta pozwala na bezpieczne i skuteczne usunięcie zanieczyszczeń, sadzy oraz popiołu, przywracając podzespołom pełną wydajność. Proces czyszczenia jest stosunkowo krótki, co pozwala szybko przywrócić pojazd do pełnej sprawności.

Skuteczność czyszczenia metodą wodną jest bardzo wysoka, co potwierdzają wydruki parametrów regenerowanych podzespołów. Dokładna analiza przepustowości przed czyszczeniem i po jego przeprowadzeniu wykazuje, że regenerowane przez nas filtry osiągają parametry nowych części, co oznacza, że nadal mogą pełnić swoją istotną funkcję w układzie wydechowym.

SPRAWDŹ CENĘ

Wyszukaj
po numerze VIN

Podaj VIN, a my dobierzemy filtr DPF/FAP, katalizator, który idealnie pasuje do Twojego samochodu

Filtr DPF/FAP oraz katalizator to kluczowe elementy układu wydechowego współczesnych samochodów, zwłaszcza tych z silnikami Diesla. Ich głównym celem jest oczyszczanie spalin i ograniczenie emisji szkodliwych substancji do atmosfery. Dzięki nim możemy cieszyć się czystszym powietrzem i zmniejszyć negatywny wpływ transportu na środowisko. 

Regularne serwisowanie i czyszczenie filtrów DPF/FAP i katalizatorów ma bezpośredni wpływ na wydajność, trwałość i ekologię Twojego samochodu.

Robimy to od lat

Doświadczenie w regeneracji 
filtrów DPF i katalizatorów

Światowej klasy maszyny do czyszczenia katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych DPF/FAP stosowane w naszym serwisie pozwalają na 98,5 % skuteczność regeneracji! Oznacza to, że filtr jest praktycznie całkowicie wyczyszczony z nagromadzonego popiołu i sadzy.

Doświadczenie w regeneracji 
filtrów DPF i katalizatorów

Zobacz jakie to proste!

Dlaczego warto kupić nowy filtr DPF/FAP?

Wybór nowego filtra DPF/FAP to nie tylko krok w kierunku czystszej jazdy i ochrony środowiska, ale także inwestycja w bezpieczną i wydajną eksploatację pojazdu, zapewniającą większą oszczędność czasu i pieniędzy.

Dlaczego warto kupić nowy filtr DPF/FAP?

Szczegóły usługi regeneracji filtrów DPF/FAP/SCR
i katalizatorów w Bosch Service Pawlik

W Bosch Service Pawlik możesz skorzystać z usługi regeneracji filtrów DPF/FAP oraz katalizatorów samochodowych, a także zamówić nowe podzespoły tego typu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i nowoczesnemu wyposażeniu pracowni, oferujemy usługi najwyższej jakości, przywracając pełną sprawność układów wydechowych pojazdów. Zarówno czyszczenie, jak i ich zakup nowych części, to szybka w realizacji procedura, na którą otrzymujesz aż 2 lata gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów.

Transport kurierem

Zamawiamy kuriera,
a Ty nie martwisz się wysyłką

Realizacja usługi

1 dzień
roboczy

Czyszczenie filtra

Najnowsza technologia

hydrodynamiczna

Gwarancja

2 lata gwarancji
bez limitu kilometrów

Wydruki parametrów

Dane przed i po
czyszczeniu filtra

Dostępni dla Ciebie

Nasi konsultanci
do Twojej dyspozycji

Regeneracja DPF

Nowe życie dla Twojego filtra

Często zadawane pytania

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zerknij na najczęściej zadawane 
pytania w zakładce FAQ

     Kiedy nie warto regenerować filtra cząstek stałych? Poznaj prawdę!

Regeneracja filtra cząstek stałych (DPF) może być skutecznym rozwiązaniem, ale są sytuacje, w których nie warto jej przeprowadzać. Przede wszystkim, jeśli filtr jest poważnie uszkodzony mechanicznie, np. pęknięty lub stopiony, regeneracja nie przyniesie oczekiwanych efektów, a dalsza eksploatacja może prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Również w przypadku, gdy filtr jest ekstremalnie zapchany do tego stopnia, że standardowe metody regeneracji nie są w stanie usunąć zanieczyszczeń, wymiana na nowy filtr może być jedynym rozsądnym rozwiązaniem.

Kolejnym przypadkiem, w którym regeneracja nie ma sensu, jest sytuacja, gdy pojazd był użytkowany w sposób uniemożliwiający prawidłowe wypalanie sadzy w filtrze. Krótkie trasy i częste uruchamianie silnika na zimno powodują, że filtr zapycha się szybciej i regeneracja może stać się tylko chwilowym rozwiązaniem problemu. Jeśli filtr DPF był wielokrotnie regenerowany i jego żywotność dobiega końca, kolejna regeneracja może nie być w stanie przywrócić pełnej sprawności.

Czytaj więcej

     Jakie są najskuteczniejsze metody regeneracji filtrów cząstek stałych? Czy wszystkie są warte uwagi?

Metod regeneracji filtrów cząstek stałych jest wiele, natomiast najskuteczniejsze jest czyszczenie hydrodynamiczne DPF. Pozostałymi sposobami na udrożnienie filtrów DPF / FAP są: czyszczenie pneumatyczne, termiczne, falami ultradźwiękowymi, a także środkami chemicznymi. Użytkownicy swoich Diesli muszą pamiętać również o wypalaniu podzespołu w trasie lub na postoju (w zależności od panujących warunków. Regeneracja filtrów DPF / FAP jest bardzo ważna dla utrzymania podzespołu w dobrej kondycji przez długi czas. Ceny czyszczenia elementu układu wydechowego w serwisie rozpoczynają się od 400 zł, co stanowi ekonomiczną alternatywę dla kosztownej wymiany.

Poruszanie się Dieslem na długich trasach to dobra metoda odblokowująca filtr DPF. W takich warunkach spaliny osiągają temperaturę wystarczającą do skutecznego czyszczenia podzespołu. Ten proces zachodzi automatycznie i zwykle jest niezauważalny dla kierowcy. Natomiast użytkowanie pojazdu głównie w mieście, zwłaszcza na krótkich dystansach, może szybko prowadzić do zatkania filtra cząstek stałych z powodu niedostatecznych warunków do jego samooczyszczania. Pamiętaj, że wypalanie DPF podczas jazdy samochodem może trwać od 15 do 30 minut.

Czytaj więcej

     Jak często należy wymieniać filtry cząstek stałych, aby zachować ich skuteczność? Nie zapominaj o tym!

Filtry cząstek stałych (DPF) nie wymagają regularnej wymiany w taki sposób, jak olej czy filtry powietrza, ale ich skuteczność zależy od wielu czynników, takich jak styl jazdy, rodzaj paliwa i warunki eksploatacji. W idealnych warunkach, filtr DPF może działać nawet do 200 000 kilometrów, jednak aby zachować jego skuteczność, należy regularnie monitorować jego stan.

Jeśli Twój pojazd jest często używany na krótkich trasach, co uniemożliwia pełne wypalanie sadzy, filtr może zapychać się szybciej, co skróci jego żywotność. W takich przypadkach warto rozważyć częstsze sprawdzanie stanu DPF i ewentualną regenerację, aby uniknąć konieczności wymiany. Kiedy zauważysz objawy takie jak spadek mocy silnika, wzrost zużycia paliwa, lub częste zapalanie się kontrolki DPF, może to być sygnał, że filtr zbliża się do końca swojej żywotności i wymaga wymiany.

Nie zapominaj o tym – dbając o regularne wypalanie filtra podczas dłuższych tras i monitorując jego stan, możesz wydłużyć jego żywotność. Jednak gdy DPF zaczyna sprawiać problemy, nie zwlekaj z jego wymianą, aby uniknąć kosztownych napraw silnika i innych komponentów.

Czytaj więcej

     Kiedy wymieniać filtry cząstek stałych? Nie przeocz tego momentu!

Filtry cząstek stałych (DPF) powinny być wymieniane, gdy osiągną granicę swojej żywotności lub gdy regeneracja przestaje być skuteczna. Typowo, filtry te mogą działać przez 100 000 do 200 000 kilometrów, jednak rzeczywisty czas ich użyteczności zależy od warunków eksploatacji. Jeśli często jeździsz na krótkich trasach, gdzie silnik nie ma szansy na pełne wypalenie sadzy, DPF może zapchać się szybciej, co wymaga wcześniejszej interwencji.

Sygnały, że czas na wymianę filtra, to spadek mocy silnika, zwiększone zużycie paliwa, częste uruchamianie trybu regeneracji, a także zapalanie się kontrolki DPF. Jeśli zauważysz te objawy, nie zwlekaj z wymianą filtra, ponieważ przeciążony i niesprawny DPF może prowadzić do poważniejszych uszkodzeń silnika i układu wydechowego.

Nie przeocz tego momentu – regularne monitorowanie stanu filtra cząstek stałych i szybka reakcja na problemy zapewni dłuższą żywotność Twojego pojazdu i ochroni przed kosztownymi naprawami.

Czytaj więcej

     Co to jest regeneracja wtryskiwaczy benzynowych?

Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych to proces przywracania ich pełnej sprawności poprzez dokładne czyszczenie, naprawę i kalibrację. Wtryskiwacze benzynowe z czasem mogą się zapychać zanieczyszczeniami pochodzącymi z paliwa, co prowadzi do spadku wydajności, nierównej pracy silnika, zwiększonego zużycia paliwa, a nawet trudności z uruchomieniem pojazdu.

Podczas regeneracji wtryskiwacze są demontowane i poddawane szeregowi procesów, w tym czyszczeniu ultradźwiękowemu, które skutecznie usuwa nagromadzone osady. Następnie wszystkie zużyte lub uszkodzone elementy, takie jak uszczelki czy iglice, są wymieniane na nowe. Po naprawie wtryskiwacze są kalibrowane i testowane, aby upewnić się, że działają prawidłowo, zapewniając optymalne rozpylenie paliwa i ciśnienie.

Regeneracja jest zazwyczaj tańszą alternatywą dla zakupu nowych wtryskiwaczy, a jednocześnie może przywrócić ich funkcjonowanie do poziomu bliskiego fabrycznemu. Jest to szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które chcą zachować wysoką wydajność silnika bez ponoszenia dużych kosztów związanych z wymianą na nowe części.

Czytaj więcej
Zadzwoń 724 803 803

Nasz ekspert udzieli niezbędnych informacji

lub

Zostaw nam swój numer

Podaj nam swój numer VIN, aby idealnie dopasować części do Twojego pojazdu